-->

2019. március 12., kedd

Könyv értékelés: Jenny B. Jones: Tiéd ​leszek

Kiadó: Móra
Eredeti cím: I'll Be Yours
Eredeti megjelenés éve: 2016
Oldalak száma: 384 oldal

Fülszöveg:

Harper pontosan tudja, hogy Ridley ötlete agyrém. Még hogy egymást tutorálni? Harper általában pontosan tudja a dolgokat: a trombitaszólót, az esszéírás szabályait és a saját helyét a világban. Ő az a kocka lány, aki örülhet, hogy nehéz gyerekkora után végre szerető családra lelt, és legmerészebb reménye az, hogy talán sikerül meghódítania a másodtrombitás Andrew szívét. Andrew-ét, aki nyugodt, kiszámítható, és Harperrel egy súlycsoport. Nem úgy, mint Ridley, a gimis focicsapat nőügyeiről hírhedt sztárja. De mit lehet tenni, ha épp Ridley kér segítséget Harpertől? Főleg, ha a korrepetálásért cserébe szerelmi leckéket ígér. Tanulni pedig kizárólag a profiktól érdemes, nem igaz?

 ✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣

   Egy teljesen szokványos tini könyv lenne,DE NEM AZ!
Rengeteg könyveben találkoztam már ezzel a "csaj korepetálja a srácot és egymásba esnek" jelenséggel.Ez a történet mégis kiemelkedik közülük,mert itt a dolgoknak vannak mélységei.Ahogy a történet halad előre,úgy bontakozik ki a cselekmény is. És kiderül,hogy itt bizony komoly dolgokról van szó.
   A szülők válása felforgatja a gyerekek életét. Nagyon nehéz idők ezek a család minden tagjának. Másrészt pedig ott van ugye Ridley helyzete is,ami szintén nem piskóta. És ezt a két nagyon nehéz dolgot, a könyv tökéletesen szemléltette.


Régen élveztem már ennyire egy könyv olvasását!
 
    Harper gimnazista lány,édesapja nagymenő Futball edző a sulijában.Mindenki tiszteli a híres neves O'Malley edzőt,azonban, néha még a profik is hibázhatnak.És ezzel a hibával felforgatta az eddig tökéletes család életét. Harper örökbefogadott gyerek,szörnyű múlttal. Ígyhát,ez az egész dolog őt taglózza le a legjobban. A tökéletes család buborékja kipukkan,családjuk szétesőben van.Az sem könnyít a helyzeten,hogy nyomukban riporterek járnak, akik folyamatosan zaklatják őket.
Közben ugye,megtetszik a lánynak a szintén zenész Andrew is,és elhatározza hogy megszerzi a fiút. De ő tapasztalatlan.Ridley azonban kicsit sem az,így hát korrepetálásért cserébe szerelmi leckéket kér.
Egyre jobban megismerik egymást,és egyre több betekintést kapnak a másik életébe,ami lassan összehozza őket. Kiderül,hogy a fiúnak kicsit sincs egyszerű élete,és nem az átbulizott éjszakák miatt vannak karikák a szeme alatt. Harpert pedig a múlt árnyai kísértik. Két megsebzett lélekről van szó.
Vajon sikerül begyógyítaniuk egymás sebeit?

   Nos,valójában azt sajnos nem tudjuk már meg.Mert épp hogy összejönnek, és már vége is a könyvnek.Pedig engem még érdekelt volna,hogy mi lesz velük ezek után.Meg a családjukkal.Hiszen nem derült ki,hogy Ridley végül bekerül e a csapatba és az sem, hogy akkor mi is lesz pontosan Harper családjával.
Csak e miatt van egy kis hiányérzetem.De egyébként az egész könyvet imádtam! Pörgős és humoros történet.
Tipikus tini regény,egy "kis" fájdalommal,kétségbeeséssel megfűszerezve.


Forrás:Tumblr.com/Ma Vie Secréte
Harper: Elég bizonytalan jellem.Dehát, ez érthető is a helyzetét tekintve.Csodáltam őt,mert minden szörnyűség ellenére is jó ember maradt...eszméletlenül jó ember. Tetszett a humora is. Néha megmosolyogtatott.Osztozom a kutya imádatában,és nagyon irigylem a munkáját.
Azonban az apja felé tanúsított viselkedésével nem igazán értettem egyet. Szerintem túlzás volt. Az én szüleim is elváltak ugyan ezért. Az én apám megérdemelte volna hogy így bánjak vele,mégsem tettem. Már egy idő után megsajnáltam az edzőt,hiszen tényleg igyekezett.



Forrás:Pinterest.com/DIYFashionHair
Ridley: Imádtam őt! Egyszerűen csodálatra méltó,amit a testvéreiért tett. Igazából ő és Harper a tökéletes pár,mert nagyon hasonlítanak egymásra.Mindkettejüknek aranyból van a szíve.
De ahogy a vége felé viselkedett Harperrel az már szerintem értelmetlen volt. Csak húzta vele a könyv végét,ami már felesleges volt.









Idézetek a könyvből:

~ Az egész világ vár rád. És félelmetes lesz.
~ A szívnek nem parancsolhat más, csak a szív.
~ Kamasz vagyok. Mindannyian úgy gondoljuk, hogy sok mindenen megyünk keresztül.
~ – Érdekes.
De utálom, amikor ezt mondják. Mert a következőt jelenti:
Ezzel foglalkozni kell. Fogom a szikém, és addig boncolgatom, amíg vérző szívvel a földre nem omolsz.
~ Nem gondoltam ki előre, mit fogok mondani, és fogalmam sincs, hogyan kell szakítani egy fiúval. Ha lett volna időm, kigugliztam volna.
A könyv borítói: 





A borító: Szerintem ez a borító egyáltalán nem illik a történethez,szóval: ★★★
A szereplők: ★★★★★
A történet: ★★★★★
Ennyi pontot kap tőlem: ★★★★★


Nincsenek megjegyzések: