-->

2019. október 23., szerda

Könyv értékelés: Shayla Black · Lexi Blake: A ​rabul ejtett szűz

Kiadó: Ulpius ház
Eredeti megjelenés éve: 2013
Eredeti cím: Their Virgin Captive
Oldalak száma: 348 oldal
Kiadói sorozat: Az érzékiség mesterei,Tizennyolcas karika

Fülszöveg:

Gavin és fivérei, Slade és Dex beleszeret a férfi új titkárnőjébe, a gyönyörű Hannah Craigbe. Az olajvállalat vezetői tudják, időt kell adniuk a lánynak, hogy jobban megismerhesse őket, mielőtt kiválasztja közülük azt, aki elcsábítja.
Egy veszélyes alak zaklatni kezdi a kisvárosi szépséget, és a testvérek összefognak, hogy megvédjék a lányt – elrejtik egy világtól elzárt helyen. És a fiúk képtelenek elfojtani izzó vágyukat… Míg Slade és Dex szívesen megosztoznának Hannah-n, Gavint tragikus múltja elszakítja a testvéreitől, akik remélik, hogy lány nem csupán viszontszereti őket, de talán a fivérük is visszatalál hozzájuk.
Miután legyőzik a lány kezdeti aggodalmait, a három férfi földöntúli gyönyörökben részesíti Hannah-t, rajongásuk feloldja minden gátlását. Ám a boldogságot rettegés váltja fel, amikor a zaklató a lányra talál…
✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣✣

Saját kép
Nos,ez a könyv 2 kiadói sorozat része.Mivel láttam,hogy hogyan néznek ki a sorozat részei együtt,eldöntöttem,hogy elolvasom az összes könyvet.
Ezzel a könyvvel kezdtem.
Talán nem kellett volna...😅

Igyekeztem eddig mindig olyan könyvekről írni a blogra,amelyek nagyon megfogtak engem.
Íme,elhoztam hát nektek, az első negatív könyvértékelést!

Nem olvastam még olyan könyvet korábban,amiben egy nő,egy partnernél többel bújt volna ágyba egyszerre.Megmozgatta a fantáziámat.Vajon milyen lehet 3 férfival lenni egyszerre?
Ebből a könyvből megkaptam a választ...

A Black Oak Oil olajvállalat 3 dögös irányítója,beleszeret az ártatlan, jó lelkű titkárnőbe Hannah Craigbe.
Azonban ők hárman,készek testvériesen megosztozni a lányon.És ha ez még nem lenne elég,szubot szeretnének csinálni a belőle,mivel eléggé odavannak a BDSMért.
Hannah elképesztő vonzerővel rendelkezik,hiszen minden hímnemű egyed az ő figyelmére éhezik.Kiderül,hogy jó ideje van egy igen agresszív hódolója is és mihelyst erről a James testvérek tudomást szereznek,elviszik az édes kis szub jelöltjüket Alaszkába.

Igen elkapkodott ez a történet.Össze vissza csapong.
Nem is értem igazából,hogy tudott 2 író egy ilyen könyvet összehozni.
Elvártam volna egy kis felvezetést,egy kis ismertetést,hogy Hannah hogyan szeret bele MIND A HÁRMÓJUKBA!! Hogy miért és hogyan tudott ez megtörténni.
Ehelyett,egyből már az elején,mindenki szerelmes mindenkibe. Az egyik percben még baráti a viszony közöttük,a másikban meg már egymásnak is esnek
A szerelmi történetük hátterében ott lapul a rejtély is,hogy vajon ki lehet a lány zaklatója.Ami egyébként a könyv,kicsit több mint a felétől,teljesen nyilvánvaló.
Végezetül pedig,ott van Gavin titka is,hogy miért taszítja el magától ennyire a lányt.Amikor kiderült,én már csak nevetni tudtam kínomban.Teljesen értelmetlen volt az egész.
Bárhol és bármikor képesek voltak egymásnak esni és ezt senki nem bánta.Mindenki elfogadta a négyesüket.Igazából ez dühít a legjobban,hogy ezt mindenki természetesnek vette.

Forrás: nuberoja.org
Hannah: A szőkesége nem csak a külsejében nyilvánult meg sajnos.Mindig a hülyeséget csinálja.
Egyébként kicsit sem normális az,hogy valaki 3 férfit szeret és ez az óriási szex éhség sem egészséges szerintem.









Forrás:Tumblr:Darknile
Gavin: Hát ő sem egy észlény.Ha valaki hall egy lövést,nem az az első,hogy megkeresi a szerelmét? Szerinte nem...
Azt pedig,hogy 10 évig úgy élsz mint egy zombi, egy olyan dolog miatt,ami nem is a te hibád volt inkább már nem is részletezem...










Forrás:Pinterest:Angela Dead
Slade: Az összes szereplő közül ő gondolkodott viszonylag reálisan.Őt még el is lehetett viselni addig,amíg meg nem szólalt szex közben.












Forrás:fenzyme.com
Dex: Egy agresszív állat.Neki mindenre megoldás egy jó nagy jobb egyenes.Nála mindenért bünti jár.
Valahogy őt mindig úgy láttam magam előtt,mint egy orangutánt.Kidüllesztett mellkassal,felemelt állal,villámokat szóró tekintettel,dölyfösen járkált ide oda.
Az összes szereplő közül őt utáltam a legjobban.









Idézetek a könyvből:
~ A fiatalság nem ment fel minden felelősség alól.


A könyv borítói:

 


A borító: Tetszik,mert egységes a sorozat többi részével:★★★★
A szereplők:
A történet:
Ennyi csillagot kap tőlem: ★ 

Nincsenek megjegyzések: